2005
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Dudzik, Thade und Andrea Groeppel-Klein (2005): Efficiency of Integrated Sponsorship Advertising, in: International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 7 (1), 57–65.
Dudzik, Thade und Andrea Groeppel-Klein (2005): Efficiency of Integrated Sponsorship Advertising, in: Proceedings of the 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarbrücken, Germany, 2005.
Dudzik, Thade und Andrea Groeppel-Klein (2005): Efficiency of Integrated Sponsorship Advertising, in: Rejuvenating Marketing: Contamination, Innovation, Integration. Proceedings of the 34th European Marketing Academy Conference, hrsg. von Gabriele Troilo, Milan, Italy, 2005.
Groeppel-Klein, Andrea (2005): Arousal and consumer in-store behavior, in: Brain Research Bulletin, 67 (5), 428–437.
Groeppel-Klein, Andrea (2005): Getting A Kick out of Shopping, in: Finanza marketing e produzione, 23 (3), 48-56.
Groeppel-Klein, Andrea (2005): Getting A Kick out of Shopping, in: Rejuvenating Marketing: Contamination, Innovation, Integration. Proceedings of the 34th European Marketing Academy Conference, hrsg. von Gabriele Troilo, Milan, Italy, 2005.
Groeppel-Klein, Andrea und Claas Christian Germelmann (2005): The Impact of Terminal Values and Yellow Press on Consumer Behavior, Discussion Paper No. 224. European University Viadrina Frankfurt (Oder), Department of Business Administration and Economics.
Groeppel-Klein, Andrea, Claas Christian Germelmann, Anja Domke und Herbert Woratschek (2005): Arousal as a Driving Force for Decision-Making - Empirical Results from Measuring Electrodermal Reactions at the Point-of-Sale, in: Advances in Consumer Research, Vol. 32, hrsg. von Geeta Menon und Akshay R. Rao, Duluth, MN: Association for Consumer Research, 429–430.
Gröppel-Klein, Andrea (2005): Entwicklung, Bedeutung und Positionierung von Handelsmarken, in: Moderne Markenführung, hrsg. von Franz-Rudolf Esch, 4. Aufl., Wiesbaden: Gabler, 1113–1137.
Gröppel-Klein, Andrea, Anja Domke und Benedikt Bartmann (2005): Bewußte und unbewußte Wirkungen von Archetypen in der Werbung und in Kinofilmen - Ergebnisse einer experimentellen Studie, in: Quantitative Marketingforschung in Deutschland. Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag, hrsg. von Thorsten Posselt und Christian Schade, Berlin: Duncker & Humblot, 33–57.
Gröppel-Klein, Andrea, Claas Christian Germelmann und Martin Glaum (2005): Polnische und Deutsche Studierende an der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Europa-Universität Viadrina: Ein Längsschnittsvergleich 1998 - 2004, Discussion Paper No. 244. European University Viadrina Frankfurt (Oder), Department of Business Administration and Economics.